Konkurs w naszej szkole odbył się 9 września 2020 r.
Przystąpiło do niego 35 osób z obecnych klas II-VIII.
Poziomy obowiązujące w marcu (klasa, do której wówczas uczęszczał uczeń)
zostały zachowane.
Szczególny sukces odnieśli poniżej wymienieni uczniowie:
Imię i nazwisko ucznia | klasa | % poprawnych odpowiedzi | |
Kinga Wiesner | 7b | nagroda główna | 92,50 |
Lena Wantoch-Rekowska | 4b | nagroda | 95,83 |
Laura Bienias | 4a | wyróżnienie | 90,63 |
Kacper Kasperski | 8b | nagroda | 85,00 |
Weronika Bienias | 7a | wyróżnienie | 81,67 |
Olgierd Garbowicz | 8b | wyróżnienie | 79,17 |
Joanna Lach | 6d | wyróżnienie | 78,33 |
Franek Sośniak | 6a | wyróżnienie | 77,29 |
Nagrody w Konkursie Świetlik są naprawdę niesamowite! A pomogą w tym książki przyrodnicze, albumy o zwierzętach, naturze, Kosmosie, Ziemi, Księżycu i innych planetach, gry planszowe, filmy przyrodnicze i książki 3D. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy za uczestnictwo w konkursie. |
![]() |
|
Ogólnopolski Konkurs Matematyczny
|
Drodzy uczniowie i nauczyciele!
Wystartowały zapisy na darmowe warsztaty "Szkoła z Gigantami" oraz "Nauczyciel Przyszłości", w których nasza szkoła może zdobyć nagrody!
W jesiennej edycji zajęć, uczniowie mogą sprawdzić się w programowaniu gier w środowisku Scratch lub tworzeniu własnych stron internetowych, natomiast nauczyciele zagłębią się w narzędzia do nauki online oraz języki programowania.
Zachęcamy do udziału, ponieważ to liczba zapisanych osób decyduje o przyznaniu nagrody! Pierwsze zajęcia startują już 30 listopada!
Szczegóły i zapisy znajdują się na stronie www.szkolazgigantami.pl.
Zapisy zostały zakończone.
Pix Programming Challenge to międzynarodowy konkurs programistyczny dla dzieci i młodzieży. Jest on w pełni przeprowadza za pośrednictwem aplikacji PixBlocks.
Zarówno udział w konkursie jak i aplikacja są całkowicie bezpłatne!
Uczestnicy konkursu muszą rozwiązać zadania z zakresu programowania. Zadania dostosowane są do różnych grup wiekowych. Dla najmłodszych są to zadania z zakresu programowania blokowego, a dla starszych uczestników konkursu – zadania z zakresu programowania tekstowego w języku Python.
Udział w konkursie może wziąć każda osoba, która jest uczniem/uczennicą szkoły podstawowej oraz średniej.
Konkurs składa się z 3 etapów: Eliminacji, Półfinałów oraz Finałów. Finał polskiej edycji konkursu Pix Programming Challenge odbędzie się na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (o ile sytuacja epidemiologiczna na to pozwoli).
Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do nauki programowania oraz popularyzacja jej w szkołach.
Informujemy o działaniach on-line realizowanych przez Galerię Sztuki Współczesnej w Opolu w najbliższych dniach.
Każda z propozycji do zobaczenia na FB @gswopole lub w zakładce multimedia znajduje się na stronie galerii: https://bit.ly/3hkqIiG
galeriaopole.pl.
Galeria Sztuki Współczesnej w Opolu jest na FB @gswopole, IG @gswopole, YT gswopolenowe oraz ma swoją stronę: galeriaopole.pl/